Alla goda ting är tre


Tre materiella saker jag skulle kunna offra någon kroppsdel för (typ vänster lilltå) utan inbördes ordning:
1. En skitsnygg klänning från french connection som får mig att dregla
2. Bilen från bondfilmen Älskade Spion, den kan köra under vattnet och har massa finesser som skulle vara absolut nödvändiga i min vardag.
3. En alldeles egen lägenhet med takrosetter, gärna fönster och väggar också, samt ett tak som får dig att känna motsatsens till klaustrofobi.

Tre maträtter jag inte skulle sluta äta ens om de så blev klassade som hälsofarliga, i inbördes ordning!
1. Korvstroganoff
2. Västerbottenostpaj med kräftor och aioli (jo, det räknas som en rätt)
3. Allt som mamma lagar förutom lutfisk!

Tre bra djur, definitivt i inbördes ordning!
1. Lama













2. Wombat









 3. Tapir











Tre youtubeklipp som aldrig blir tråkiga, går inte på något sätt att sätta i inbördes ordning.

1. Ha det så kult på restaurangen!


2. Star wars alpacas!


3. Prince Charles som lekfarbror




Tre kungligheter som jag skulle vilja spendera en dag med, gärna en natt också. Utan tvekan i inbördes ordning!
1. Svenske kungen
2. Prins Charles
3. Drottning Elizabeth

Tre saker på f som jag inte gillar
1. Fil
2. Film
3. Färgen lila

Tre nya intressen, absolut inte i inbördes ordning
1. löpning
2. gå i högklackade skor (jag försöker åtminstone övertyga mig själv om detta)
3. Djur och natur (räknas också som ett intresse då dessa med fördel kan kombineras)

Tre grejer jag aldrig skulle ge bort, lite inbördes ordning.
1. Mina kungatallrikar
2. Min flaska från Göteborgsvarvet
3. Min box med sällskapsresan-filmerna



Inga kommentarer: